KLASSFOTOT

Vi fotograferades ju i torsdags och Klara här a.k.a mössnissen och smygfotografen smygfotade lite under tiden, hehe..
Tror det är Sofie B som blir plåtad enskilt

Och här har vi ju då den utomordentligt snygga och fullt påklädda dockan a.k.a Naddelasse som fick ta plats i mitten av fotot! (den representerar Nadde och Rebecka som inte kunde vara med..)
Räkan frågar snällt ifall naddelasse får vara med 8)
Nästan alla i klassen!
Jag ville också vara med:D
Alla grills i klassen förutom Naddelasseee
bara för Frida blick här.. hahah
Och bara för att Frida och Ankan headbangade så fint påväg från fotograferingen!
Och jag vet att ni alla älskar mitt fina garv! Speciellt du Annika;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Larsson

Va söta ni är, saknar er alla nå enormt mycket! lovar att hälsa på er på skolan direkt jag får kraft, ork och får fara ut från sjukhuset! En enormt stor puss&kram till er alla och fan tjejer/kevin och andre! Visa nu vad ni går för och så ska ni se sen att jag har lite idéer till VÅRAN modevisning nästa år! ;) Hälsa alla klara, som sagt.. saknar er jätte mycket! <3

2010-10-08 @ 23:00:33
URL: http://beckalarsson.blogspot.com
Postat av: andra Rebecca!

Men vad vi är söta! Haha och vilket happy face klara!

2010-10-08 @ 23:45:06
Postat av: Naddelina

Vad fina ni var!!! Och jag och lasse såklart;)

2010-10-10 @ 21:22:56
Postat av: annika anka

jag älskar dej alltid klara. vad du än gör och hur du än ser ut :) <3<3<3<3<3<3<3 (NOT AHAHAHA!!!!)



Jo men förfan vi e ju snyggast!

2010-10-11 @ 22:05:40
URL: http://flickernabergdahl.blogg.se/
Postat av: annika anka

jag älskar dej alltid klara. vad du än gör och hur du än ser ut :) <3<3<3<3<3<3<3 (NOT AHAHAHA!!!!)



Jo men förfan vi e ju snyggast!

2010-10-11 @ 22:07:02
URL: http://flickernabergdahl.blogg.se/
Postat av: klara

Ja rebecka! Kom tillbaka snart! Och krya på dig som fan!! :)<3

2010-10-14 @ 19:07:16
URL: http://klaranordstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0